refgirl Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 56 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 8, 2009 Hallo iedereen! Ik heb net een philips mp4 gekocht van 16 gb. En nu wil ik films erop zetten met ondertiteling. Ik heb al de film en de ondertiteling. De film krijg ik wel erin, maar de ondertiteling niet, omdat de mp4 hem niet ondersteunt. Ik moet volgens mij dan de ondertiteling en de film samenvoegen (denk ik). Heeft iemand enig idee? Groet, refgirl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 56
martijn1 Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juni 8, 2009 Ja je moet de film en de sub samen met elkaar voegen. Met bijvoorbeeld subtitleworkshop En je hebt volgens mij al een mp4 converter, nou dan zou het verder moeten lukken zoniet, vraag het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
refgirl Geplaatst Juni 9, 2009 Bijdragen: 56 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 9, 2009 Dankjewel! Het is al gelukt. Ik heb gebruik gemaakt van virtualdub. Ik moet wel heel erg lang wachten , maar uiteindelijk zit hij erin met ondertiteling! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 56
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie