Missy.Brenda Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juni 8, 2009 hoi allemaal, ik heb met de nieuwe sims 3 alleen nog maar problemen gehad, eerst kreeg ik m op de mac niet geinstalleerd, en nu heb ik hem op de pc, maar krijg ik naar ongeveer 5 min een zwart beeld. spel liep door. Via via hoorde ik om iets te downloaden voor mijn video kaart, heb ik gedaan het zwarte beeld is nu weg, maar nou is hij heel traag en blijft het beeld hangen! iemand een idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? videokaart heb ik NVIDIA GeForce 7500 LE wie kan en wil mij er een beetje mee op weg helpen? alvast thanks! XxX Brenda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Pctje Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 8, 2009 Je kan de graphics lager zetten. Dat doe je in het pauze menu. Nog steeds sloom, dan is je vid kaart niet goed genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Tom Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 8, 2009 Je mag verder in het centrale sims3 topic als de tip van pctje niet werkt. Hier gaat een slot op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie