Spring naar bijdragen

Temp

Gast cemy

Aanbevolen reactie

Hallo allemaal,

ik had een vraagje, ik heb de laatste tijd dat Norton Internet Security een melding geeft dan verschillende bestanden verbindeing willen maken met de DNS-server.

Deze bestandjes komen uit de map C:/Windows/Temp

een paar bestandjes zijn:

win6.tmp

win47.tmp

enz

enz

ik weet niet wat ik hier mee moet, maar kan ik de bestandjes in de map Temp gewoon weggooien???, want wil al mijn internet bestanden even opschonen want had laatst last van een dialer.

ps. een paar minuten voordat de melding komt werkt mijn internet ook niet meer naar behoren, deze hgaat heel langzaam en geeft dan aan dat de pagina niet is gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Het kan geen kwaad om de map Temp leeg te maken, je pc kan er zelfs sneller door worden als je het doet.

je hebt ook veel van die proggies die je pc \"optimaliseren\" en die maken die map meestal ook leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

oke, ik heb alles proberen te verwijderen, enkele bestanden kunnen niet weg want dan krij je zon melding dat het in gebruik is.

maar is het normaal dat als je net al die .tmp files hebt gedeleted en je kijkt 2sec. later, dat er weer 10 nieuwe zijn bijgekomen???

btw ik krijg nu weer van die irritante meldingen, er staat dan win47.tmp.exe verbinding wil maken met het internet:evil: volgens mij heb ik nog steeds last van die dialer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

je hebt spyware op je PC. Handig is om een spyware sweeper over je pc te halen en te werken met een software matige firewall. Die ziet wat er naar buiten en binnen wilt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Ik had en een of andere Trojan.Clicker deze probeerde verbinding te maken met bepaalde sites, daardoor ook die meldingen. als hij dan verbiinding had met die sites kregen de makers daar geld door ofzo.

Heb norton mcfee panda en avg erover gehad deze hadden niets gevonden

Maar kaspersky bracht de oplossing(deze was wel de hele nacht aan het scannen X) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Dit heb ik ook vaker gehad gewoon de temps weggooien en blokkeren op je scanner vind ik de beste oplossing!

@Ocram, he gast! ik kom er nu pas achter dat als je je nickname omgooit, komt er Marco te staan :) is dat ook joun voornaam? :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ja lol :P, ik vind het wel makkelijke nickname, die kan ik tenminste niet vergeten.

@Dusszz, Kaspersky is idd erg goed :P, ik gebruik em zelf ook.

Volgens zo\'n test is het voor consumenten de 1na beste virusscanner (achter nod32).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

@Marniboy, het is denk ik wel beetje voorbarig om te zeggen dat Norton klote is :P, de 2006 versie is een stuk beter dan 2005.

@Dusszz, Nod32 is erg goed alleen vind ik heb beetje onoverzichtelijk, je moet er wel beetje verstand van hebben wil je het gebruiken.

heb je al een nod32 versie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...