player_psp Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 7, 2009 hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Erwin. Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 7, 2009 de oplader van je camera geeft te weinig stoom (mA) dus als je tijdens het gamen je psp oplaadt zal deze te weinig stroom krijgen en uiteindelijk uitvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
player_psp Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 7, 2009 hoe komt dan dat die meer mA heeft dan zou die tog beter opladen niet?? tog bedankt voor de replay Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Tim. Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Juni 7, 2009 wat ik altijd onthou is dat volt de druk is die op de stroom staat ik neem altijd het voorbeeld van water: hoe hoger de druk op het water door de tuinslang hoe hoger de voltage. Ampere altijd de kracht die het heeft Het voltage klopt maar de ampere niet dus het betekent bv. als hij normaal in 3 uur oplaad gaat hij nu in ong 25 uur omdat de battery van de camere vele malen kleiner is en een stuk minder verbruikt dan die van de psp dus zodra je aan het gamen bent kan je wel wat langer dan als normaal alleen op batterie maar alsnog gaat hij uitvallen en zou je originele kabel gebruiken niet. ik hoop dat je dit begrijpt Tim. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
player_psp Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2009 ik heb het gevraagt op school en ze zeggen dat het geen kwaad kan omdat de baterij vraagt wat hij nodigt heeft. en niet meer zal ontvangen. bedankt tog Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Erwin. Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 8, 2009 Klopt het kan ook geen kwaad, de batterij vraagt wat hij nodig heeft en de lader geeft hem dat. maar de originele lader geeft 1500 mA en de lader van je camera 200mA. Zal dus resulteren in dat je lader niet genoeg kan geven en dus je psp eerder leeg is tijdens het gamen of veel langer op moet laden als je hem op het stroom leg. Maar omdat de lader van je camera minder stroom geeft zal het niet je batterij of psp zelf kapot makn ofsow. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
player_psp Geplaatst Juni 9, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 9, 2009 bedankt !!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie