player_psp Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 7, 2009 hello mijn oplader van mijn psp slim and lite is 50 cm veel te kort dus . ik heb een oplader gevonden van mijn camera maar 1 probleempje op mijn oplader van mijn psp staat 5 v en 1500mA en op de oplader van mijn camera staat 5v 200mA ik studeer wel elektricien maar dit weet ik niet of dit een probleem zal zijn voor mijn psp. plz replay. player_psp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Erwin. Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 7, 2009 de oplader van je camera geeft te weinig stoom (mA) dus als je tijdens het gamen je psp oplaadt zal deze te weinig stroom krijgen en uiteindelijk uitvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
player_psp Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 7, 2009 hoe komt dan dat die meer mA heeft dan zou die tog beter opladen niet?? tog bedankt voor de replay Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4