fiero Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 7, 2009 Hallo Allemaal Ik heb de laptop van mijn vrouw leeg gehaald en windowsXP pro + service pack 3 er weer opgezet. De laptop draait weer als een tierelier en is weer lekker snel,MAAR................ Als zij een foto opent geeft die een uit elkaar getrokken beeld,en dat doet ie met elke afbeelding. Zij heeft een 17 inch breed beeld scherm,en ook de verschillende sites waar ze regelmatig zit moet ze altijd weer zijwaarts scrollen om alles te kunnen zien. Als zij een foto rechts aanklikt en dan kiest voor openen met krijgt ze de volgende 5 mogelijkheden, microsoft office picture manager paint windows viewer voor afbeeldingen en faxen home media server internet explorer Het is mischien een simpele instelling aanpassen of veranderen maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,zodat zij weer met alle plezier haar foto's kan bekijken en zonder irritatie haar site's weer op kan. Mvg Fiero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
los-cuentos Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 7, 2009 rechts klikken op lege ruimte op het bureaublad dan naar eigenschappen en dan naar het tablad beeldscherminstellingen gaan, daar kunt u de resolutie aanpassen als je geen gepaste resolutie kan selecteren zal het probleem zijn dat je de drivers opnieuw zult moeten installeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie