Spring naar bijdragen

This is me..


lovely86

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06/03/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo iedereen ik ben Lovely (Nou ja echte tuurlijk niet die was al in gebruik ;))

Ik ben begin 20 en heb me hier aan gemeld omdat ik op computer gebied nog gewoon een groentje blijk te zijn. Al ben ik wel van veel dingen op de hoogte moet ik eerlijk toegeven.

Waarom heb ik mij aangemeld? Simpel hoop van jullie tips te krijgen en bij bepaalde onderwerpen en vragen staan er veel goeie weetjes en tips.

Ow, ja even verder met het standaard lijstije wat ik absoluut niet ben... Ik kom uit omgeving noord holland. En heb geen studie afgemaakt... (zit in de familie) hahaha heb wel een eigenbedrijfje....

Thats me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/19/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Hoi Lovely,

Welkom hier op het forum.

Uiteraard kun je al je vragen kwijt aan ons in het desbetreffende topic.

Mag ik vragen wat voor eigen bedrijfje je heb?

En ach wel of geen opleiding wil niets zeggen over een persoon, de ware persoon zit van binnen ;)

Groetjes Impy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5.3k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06/03/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik ontwerp Buisnescard vooral visite kaarten voor zelfstandig ondernemers en netwerkers. Onze zijn vooral creatief en exclusief. Is wel leuke buisness.. en over verdiensten kan ik niet klagen niet dat ik in dit leven de quote 500 ga halen. Maar als je zo iemand ken.... zit er hier zn leuke meid hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/19/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

kijk dat is leuk een zelfstandig ondernemer, en zolang je er van rond kunt komen is het goed toch?

Ik denk dat de meeste forum members de quote 500 niet zullen halen, tenzij ik over 3 dagen de staatsloterij win  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5.3k

  • Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welkom op het forum :)

Voor vragen kun je hier altijd terecht (wel in het goede board plaatsen natuurlijk). O0

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...