mamiek Geplaatst Februari 22, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 22, 2006 hewj ik heb een paar rar bestanden gedownload.(films) maar als ik ze wil uitpakken staat er iets van ecrypeded file password. bij de map zit ook nog 2 andere dingen een link naar een sex-site en een text daar staat klik op de link om het password te krijgen. maar dan krijg ik een sex-site waar ik geen zak aan heb.:S kan iemand mij helpen dat password te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast Veldyx Geplaatst Februari 22, 2006 Delen Geplaatst Februari 22, 2006 Heey Ik weet het misschien maar eerst heb ik een vraagje: Heb je die film via een site gedownload of via een programma? Ik beide gevallen welke? Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 22, 2006 Delen Geplaatst Februari 22, 2006 vaak staat er altijd een link ergens vermeld die je naar het passwoord leid. meestal is dit een forum oid. in de naam van de film ? een link op de sexpage ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mamiek Geplaatst Februari 23, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 23, 2006 hewj kep de film get rich or die tryin gedownload met bittorent van de site isohunt.com en de link stuurt mij naar een site waar ik mijn email in moet vullen(al gedaan) maar nu krijg allemaal e-mails van die sex site ook lekker:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 23, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 23, 2006 Wat is de exacte naam van het bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
mamiek Geplaatst Februari 23, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 23, 2006 get.rich.or.die.tryin.rar kstop er wel een fototjuh bij hopelijk kan je em zien,, kunnen jullie er iets mee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
mamiek Geplaatst Februari 23, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 23, 2006 sorry foto lukt niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast Veldyx Geplaatst Februari 23, 2006 Delen Geplaatst Februari 23, 2006 Waar is die foto? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Veldyx Geplaatst Februari 23, 2006 Delen Geplaatst Februari 23, 2006 Stuur die foto naar mveldscholte@gmail.com dan kijk ik wel even Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 24, 2006 Delen Geplaatst Februari 24, 2006 Veldyx ik zou van je @ even een [at] maken ivm met spam;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie