roytje1992 Geplaatst Juni 5, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juni 5, 2009 hallo mensen, ik heb nou al 2 keer meegemaakt dat ik een game had gedowload en geïnstalleerd, maar dat hij dan niet wil spelen. Hij geeft aan dat ik een cd er in moet doen, maar ik wil de games juist spelen vanaf pc. Weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt. groet Roy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
kaasbroodje Geplaatst Juni 5, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 5, 2009 dan moet je een no cd crack gebruiken hoe dat moet kan je vinden in de FAQ van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Micha3l Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 6, 2009 Daar heb je NOCD crack voor nodig idd. Daar zijn verschillende site's voor. De cracks download je en plaats je in het spel. Dan kan je spelen zonder CD. De site's waar je de cracks kunt vinden kun je allemaal vinden in een FAQ hier op dukeN Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
roytje1992 Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2009 het is gelukt:D bedankt kaasbroodje en micha3el O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie