los-cuentos Geplaatst Juni 4, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 4, 2009 Hallo iedereen Ik ben hier al een weekje acteif op dit forum om mensen te helpen. Mijn naam is Maxime en ik ben 16 jaar. Ik ben afkomstig uit België, Kortrijk. Mijn intresses zijn: Auto's(AUDI & VW), PC's, Games, Voetbal. Verder ben ik blij dat ik hier mensen kan helpen! :D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Jeroen Geplaatst Juni 5, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Juni 5, 2009 Welkom op duken.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Gast Koekaa Geplaatst Juni 5, 2009 Delen Geplaatst Juni 5, 2009 Hoi ik heet Emma en mijn kennis van computers, games en dat soort dingen is er eigenlijk bijna niet. Toch wil ik wel graag leren hoe ik spelletjes kan downloaden en dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst Juni 5, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juni 5, 2009 Hoi ik heet Emma en mijn kennis van computers, games en dat soort dingen is er eigenlijk bijna niet. Toch wil ik wel graag leren hoe ik spelletjes kan downloaden en dat soort dingen. Maak even zelf een topic aan, dan blijft dit topic overzichtelijk @ los-cuentos: Hallo, Ik zie inderdaad je al een aantal berichten hebt! Ga zo door zou ik zeggen, vooral in het Sims 3 topic. Je hulp is van goede dien. Verder nog veel plezier hier. Met vriendelijke groet, JFK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
los-cuentos Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juni 6, 2009 Hoi ik heet Emma en mijn kennis van computers, games en dat soort dingen is er eigenlijk bijna niet. Toch wil ik wel graag leren hoe ik spelletjes kan downloaden en dat soort dingen. Maak even zelf een topic aan, dan blijft dit topic overzichtelijk @ los-cuentos: Hallo, Ik zie inderdaad je al een aantal berichten hebt! Ga zo door zou ik zeggen, vooral in het Sims 3 topic. Je hulp is van goede dien. Verder nog veel plezier hier. Met vriendelijke groet, JFK he, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
lovely86 Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 6, 2009 Eej welcome en ehh... bedankt voor je tips he! Dat sims3 spel is wel vet gepromoot maar helaas erg goed beveiligd zelfs heb ik hem legaal gekocht.... moest toch een paar trucjes gebruiken om het te laten werken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
los-cuentos Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juni 6, 2009 inderdaad maar... onthou de slogan: hoe meer dat producenten hun best doen om games te beveililgen hoe leuker het word voor de crackers ervan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie