Spring naar bijdragen

Re: Geen toegang tot deze (virtuele) schijf in vista na het mounten met daemontools

xx-Mariekee

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Volgens mij heb ik hetzelfde probleem, alleen dan met Sims3..

Ik heb net een topic gemaakt, ik kopieër m wel ff ;)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk Sims3 gedownload, staat in een ISO bestand en wil het nu gaan installeren maar als ik m met Daemon Tools probeer te mounten staat er wel: 'Bezig met mounten van Image' maar hij gaat niet verder. Als ik via Computer op de goede '(virtuele) driver' klik krijg ik een foutmelding die zegt: 'Geen toegang tot deze schijf. De schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend. Als de schijf niet geformatteerd is, dient u deze te formatteren voordat u deze kunt gebruiken.' Bij een vriendin van me is het wel gelukt, zij heeft alleen Windows XP en ik heb Vista, zou het daar aan kunnen liggen?

Groetjes Marieke

Oja: Ik heb m dus nog niet geinstalleerd, dus ik denk niet dat het er aan ligt dat ik de crack nog niet heb (wel gedownload, verder dus nog niks)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...