delinquist Geplaatst Juni 3, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 3, 2009 hey, via google kwam ik hier terrecht, namelijk in het topic http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29590.0 .. zo heb ik die navigator gedownload voor op mijn n96, en geinstalleerd. Het probleem is alleen hoe moet ik nu die crack toepassen, want het zijn 2 .sis bestanden: 1 het programma en 1 is de crack (ook nog een zip van talen en nog een zipje). hoe installeer ik de crack erbij en in welke map?? thnx alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
delinquist Geplaatst Juni 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 7, 2009 helemaal niemand een idee ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Erwin. Geplaatst Juni 8, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 8, 2009 Zorg dat je Nokia PC suite heb geinstalleer op je pc/laptop. sluit je telefoon aan op de pc. ga naar het sis bestand op de pc, klik rechtermuisknop en kies voor installeren via nokia applicatie. Als het goed is krijg je nu een melding op de telefoon dat hij iets wil installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
delinquist Geplaatst Juni 16, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 16, 2009 via nokia applicatie zegt ie dat hij de bestandsindeling niet accepteerd :s... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie