BlackJack Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 2, 2009 Hallow allemaal, Ik heb een probleem: Ik heb Need For Speed Undercover gekocht. Gewoon in de winkel, dus legaal. De boel geïnstalleerd, dan komt het automatische scherm met daarop 'Spelen'. Maar als ik hier op klik, komt er een klein zwart blokje. Het lijkt dan dat hij het spel gaat laden, maar dan zegt hij opeens: In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Ligt dit aan het spel, of aan mijn computer? Ik moet anders het spel terug brengen, als het daaraan ligt.. Bedankt! Gr. Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Sander Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 2, 2009 Het kan aan je PC liggen maar dat hoeft niet. Heb je al getest of je PC het aankan www.srtest.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
BlackJack Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2009 shit, hij zegt dat mijn computer het niet aankan.. :-\ FAIL: CPU Speed Minimum: 3.0 GHz for XP/ 3.2GHz for Vista You Have: 1.59 GHz Performance Rated at 2.30 GHz Video Card Minimum: DirectX 9.0c Compatible 3D accelerated 128 MB Video card or equivalent, NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon 9500+ / Intel G45 Express Chipset You Have: NVIDIA GeForce 6200 (GeForce 6200) wat kan ik doen om dit te verbeteren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Heisenberg Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juni 2, 2009 Waarschijnlijk heb je niet een hele nieuwe pc.. Je kan even een logje maken met Everest, zodat we kunnen zien wat voor processor, moederbord etc. hebt. Hierdoor kunnen we bepalen wat je kunt veranderen als dat nodig is, of een andere keuze moeten maken, dat je een nieuwe pc moet kopen. Maar maak eerst even een logje met Everest. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie