xx-Mariekee Geplaatst Juni 1, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 1, 2009 Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk Sims3 gedownload, staat in een ISO bestand en wil het nu gaan installeren maar als ik m met Daemon Tools probeer te mounten staat er wel: 'Bezig met mounten van Image' maar hij gaat niet verder. Als ik via Computer op de goede '(virtuele) driver' klik krijg ik een foutmelding die zegt: 'Geen toegang tot deze schijf. De schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend. Als de schijf niet geformatteerd is, dient u deze te formatteren voordat u deze kunt gebruiken.' Bij een vriendin van me is het wel gelukt, zij heeft alleen Windows XP en ik heb Vista, zou het daar aan kunnen liggen? Groetjes Marieke Oja: Ik heb m dus nog niet geinstalleerd, dus ik denk niet dat het er aan ligt dat ik de crack nog niet heb (wel gedownload, verder dus nog niks) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juni 2, 2009 uhm heeft dat niet met FAT en NTFS te maken. als je iso groter is dan 4 gig en je schijf word gebruikt als FAT dan kan die het niet openen. ik weet alleen niet of dit ook geld voor 'virtuele schijven' of is dit alleen voor externe schijven etc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
xx-Mariekee Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2009 Iig bedankt, maar weet je toevallig ook of ik het ook wijzigen of 'ie m als FAT opent? Zoja ook hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 2, 2009 uhm heeft dat niet met FAT en NTFS te maken. als je iso groter is dan 4 gig en je schijf word gebruikt als FAT dan kan die het niet openen. ik weet alleen niet of dit ook geld voor 'virtuele schijven' of is dit alleen voor externe schijven etc? nee dat is het niet als je een fat32 schijf kan je geen bestanden van 4gb of groter opslaan op je harde schijf heb je al een andere programma geprobeerd om mee te mounten bv nero, alcohol 120% Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
xx-Mariekee Geplaatst Juni 2, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2009 @ Kaasbroodje: Ik heb wel geprobeerd met Virtual CloneDrive, die start ook niet en geeft via Computer dezelfde foutmelding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst Juni 3, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 3, 2009 kan je nog wel gewoon andere iso bestanden mounten ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
xx-Mariekee Geplaatst Juni 4, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2009 Ik heb volgens mij geen ISO bestanden meer op de pc staan, ik zal dadelijk even zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie