astridlens Geplaatst Juni 1, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/01/09 Status: Offline Actief: December 25, 2011 Delen Geplaatst Juni 1, 2009 Hallo, Ik ben hier voor het eerst en hoop antwoord van jullie slimme mensen te krijgen Ik heb via internet een Mp 5 gekocht ik wil daar films op kijken Nu hebben ze me gezegt dat je nu geen film meer om hoeft te zetten en dat ie alles kan lezen nou volgens mij gaat dat niet lukken als test staat er nu rmvb bestanden op en volgens mij kan er ook avi op maar oe dat te doen als ik film download dan krijg ik ze binnen als video ts nu heb ik vinavi9.1 al geprobeerd maar daar schiet ik niks mee op Weet iemand hoe ik een film op mijn mp5 kan zetten die dan ook te zien en te horen is heel erg bedankt alvast voor jullie reactie's Groetjes Astrid Lens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Juni 1, 2009 Delen Geplaatst Juni 1, 2009 Video ts is dvd formaat. Een formaat die elke dvd speler kan lezen. Dus dat weet je alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
astridlens Geplaatst Juni 1, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/01/09 Status: Offline Actief: December 25, 2011 Auteur Delen Geplaatst Juni 1, 2009 dat snap ik wel want ik brand ze zonder problemen op een dvd en kan ze zien op mijn dvd speler maar overzetten naar mp5 lukt niet hoe wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie