yentlisme Geplaatst Mei 31, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 31, 2009 hallo ik heb een vraag ik download films dat gaat goed deze worden dan uiteraard in een map gezet op mijn pc maar hoe kan het nu dat als ik een films die ik zelf op dvd heb als ik die daar bij zet zodat ook een ander van mijn films zou kunnen genieten deze niet verschijnt in mijn lijst van films in het download programma kan iemand mij dit vertellen hoe ik dit moet doen. bvd yentl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
svenholtman Geplaatst Juni 23, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juni 23, 2009 hoezo moet die dvd in je downloadprogramma komen te staan. ik snap eigelijk niet veel van je vraag. gebruik leestekens!! wordt het voor iedereen duidelijker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
M8R-psf957 Geplaatst Juli 28, 2009 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 28, 2009 alleen films die je werkelijk hebt gedownload komen in deze map, niet de films die je er zelf in plaatste Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
kaasbroodje Geplaatst Juli 28, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juli 28, 2009 tenzij je ze gaat uploaden bij bv demonoid, dat is niet zo heel moeilijk om te doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie