saskia_89 Geplaatst Mei 31, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 31, 2009 Ik heb eigenlijk een hele stomme vraag. Maar waar kan ik op de computer zien wat voor server ik heb en wat voor wachtwoord gebruikersnaam daar bij hoort? Heb er niet zoveel verstand van, maar wil toch proberen te dowloaden met nieuwsgroepen! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, alvast heel erg bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
saskia_89 Geplaatst Mei 31, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 31, 2009 Oke bedankt voor je antwoord! Heb even aan mijn ouders gevraagd wat voor provider we hadden en die stond helaas in het rijtje van dat hij het niet zou doen Maar nu heb ik weer een ander probleem. Ik heb dus gekozen voor een pay server. eweka. Nu zit ik op mijn laptop te downloaden via bittorrent en via de 'huiscomputer' had ik dat aangevraagd. Nu heb ik dus mail e.d. ontvangen van wachtwoord en gebruikersnaam (geld ook overgemaakt) en heb ik dus op de huiscomputer via het programma SABnzbd de download gestart. Nou dat ging prima. Toen bedacht ik me dat het wel handiger zou zijn om het via mijn laptop ook te downloaden. Daar dus sabnzbd gedownload en daar ook wachtwoord en gebruikersnaam ingevuld. Nou toen ging het dus mis. Nu heb ik sabnzbd verwijderd weer op mijn laptop en wilde ik weer downloaden via de huiscomputer. Maar nu geeft hij steeds warnings 2009-05-31 11:53:35,325 ERROR [downloader] Connecting 1@newsreader108.eweka.nl:119 failed, message=502 newsreader.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl 2009-05-31 11:55:40,434 ERROR [downloader] Connecting 1@newsreader108.eweka.nl:119 failed, message=502 newsreader.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl Hij geeft ook helemaal geen downloadsnelheid meer. Ik heb nu echt geen flauw idee wat ik moet doen? ZOu iemand mij kunnen helpen alsjeblieft! Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
saskia_89 Geplaatst Mei 31, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 31, 2009 Heel erg bedankt voor je hulp:D! Hij is nu aan het downloaden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie