jackiev Geplaatst Mei 30, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 30, 2009 Hallo, Ik zit met een vraag, die ik eigenlijk ook bij de voorsteltopic had gezet... Sorry daarvoor. Hij is als volgt: Mijn broertje heeft een DS en doordat hij gebruik maakte van de micro-SD kaart van mijn zusje heeft hij pas zelf een micro-SD gekocht, aangezien het voor enige ongemakken zorgde ivm het delen van het kaartje. Nu heb ik de firmware voor het NDS kaartje opnieuw gedownload (en dus ge-update), alleen pakt de DS hem niet. Als ik het R4-kaartje (natuurlijk inclusief micro-SD+firmware) in de DS doe, geeft hij loading.. aan. Dit gaat alleen niet verder. Hij blijft hier op hangen, het maakt niet uit hoe lang ik wacht. Hij blijft dat aangeven. Ik heb ook al de kaart 2 keer geformateerd en weet niet meer wat ik nu moet doen. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen!? liefs :-* Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
meowndz Geplaatst Mei 31, 2009 Bijdragen: 131 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 31, 2009 kopieer het kaart van van jou zusje eens over Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 131
williwaw Geplaatst Juni 19, 2009 Bijdragen: 63 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 19, 2009 Ik had hetzelfde probleem, en dat was het goede antwoord! Bedankt... O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 63
Gast angel_creek Geplaatst Juni 19, 2009 Delen Geplaatst Juni 19, 2009 Kijk op www.ndss.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juni 20, 2009 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 20, 2009 download eens de frimewire van deze site: http://www.r4new.nl/Downloads men vriend het hetzelfde probleem en die downloade hem van deze site en die deed het. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast angel_creek Geplaatst Juni 20, 2009 Delen Geplaatst Juni 20, 2009 Hebben jullie wel dezelfde geheugen capaciteit(Op de sd) of versie r4 kaart? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ferry11 Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 22, 2009 kutkukutkut :peace: :peace: :'(date=1245514886] Hebben jullie wel dezelfde geheugen capaciteit(Op de sd) of versie r4 kaart? ja ik krijg geen spel hier van daan {-__-} Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie