Gast kw Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het gebied van kopieren van cd,dvd etc. Maar nu wil ik van een origineel game die ik gekocht heb een kopie gaan maken. En mijn vraag is hoe ik dat het makkelijkst kan doen met de beveiligingen van tegenwoordig. Is er misschien ergens ook een handleiding hiervoor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 ik zelf vind het het makkelijks ook ivm beveiligingen ed. om een image van een dvd te maken en daarna de image weg te branden. Hier kun je oa vinden hoe een dvd te kopieren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 vergeet de crack niet he;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 Dusszz schreef: vergeet de crack niet he;) Alsje een Image maakt hoef je die niet te hebben i.v.m. virtuelel schijven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 een goed programma om images mee te maken is (vind ik) alcohol 120%, greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 zelf gebruik ik Nero, werkt perfect Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kw Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 Gaat het kopieren van een game cd hetzelfde als bij dvd kopieren. En kan ik hiervoor ook dvd shrink gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie