patjepapa Geplaatst Mei 30, 2009 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/24/09 Status: Offline Actief: Juli 1, 2015 Delen Geplaatst Mei 30, 2009 Mijn zoontje wil het spel spelen American Conquest na tijdje moeten we afsluiten door alarm dat uit de computer komt.volgens mij komt het door het werkgeheugen.Ik heb 2gig werkgeheugen. Dus denk ik dat er teveel meedraait op het zelfde ogenblik. Hoe kan ik dat uitschakelen en waar vind ik dit allemaal. grtjs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Cédric. Geplaatst Mei 30, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 30, 2009 Hmm, 2 gb zou voldoende voor dat spel moeten zijn. Je kijkt als volgt : taakbeheer en dan processen. Dan zie je wat voor achtergrond progamma's er allemaal actief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
patjepapa Geplaatst Mei 30, 2009 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/24/09 Status: Offline Actief: Juli 1, 2015 Auteur Delen Geplaatst Mei 30, 2009 Ik heb er naar gekeken maar dit is allemaal een beetje chinees voor mij. Er staat veel op maar zie niet echt de fout. ik heb hieronder een print screen genomen ik hoop dat je het kunt lezen. (ik moet nog veel leren) bedankt grtjs [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie