Spring naar bijdragen

ondertiteling bij film

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  34
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  51

ik heb via een torrent site een torrent gedownload, namelijk "the memory of a killer" is een

dvd rip.Xvid, er staan geen ondertitels bij dus heb ik deze gedownload via een site, dit was in een win rar bestand, deze heb ik uitgepakt in de map waar de film staat ... maar nu volgt het probleem , mijn ondertitels lopen niet gelijk met de film  :-[... de ondertitels zijn SRT bestand ... hoe kan ik, liefts op een geen al te ingewikkelde manier mijn ondertitels gelijk laten lopen met de film , heb al geprobeerd met te kijken wanneer de mensen beginnen te praten, en dan de ondertiteling te laten beginnen door te deactiveren en dan als ze praten op spoor 1 te zetten, :'( maar dit is echt geen werk, er moet toch een simpelere manier zjin, ik heb gedownload via vuze  ... als er nog feiten zijn die ik niet vermeldde gelieve me dit dan te vragen, ben nog niet echt helemaal vertrouwd met downloaden van films en de verschillende soorten bestanden, het is nog maar een goeie maand dat ik me hieraan waagde , op voorhand thankzz :peace:

------------------------------------------------------------------------------------------------------

neen, lukt me niet , in totaal niet, ik heb maar enkel cd1 gedaan met de bedoeling om dan cd2 achterna te doen op moment dat ik daar zat in de film

maar nu krijg ik foutmelding, namelijk dat variable bitrate (vbr) autodetected, vbr audio in avi is non standard and you may encounter sync errors enz... ik heb nu een map gevonden met de ondertitels ondertussen , ik ga eens proberen om via daar de juste tijd te zoeken wanneer iemand iets zegt, hopelijk lukt mij dat  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

tot nu toe gaat alles goed, maar heb een probleempje, mijn ondertitels omvatten 2 cd's, zet ik dan de éne in input file en de andere in output file of hoe doe ik dat ? ik probeer ze alletwee tergelijkertijd mee te nemen maar dat lukt me niet, heb ze zelfs al in 1 map samen gestopt maar als ik dan op die map dubbelklik gaan ze toch nog alletwee apart open  :o ik begrijp het echt niet , hellep ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Bijdragen:  1802
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Hoe bedoel?

mijn ondertitels omvatten 2 cd's

Je moet een ondertitel bestand downloaden:

een .srt bestand, dit bestand voeg je samen toe met de film met bijvoorbeeld subsync, of subtitle workshop.

Als je een nieuwe wilt downloaden:

http://thepiratebay.org/torrent/3800439/The.Memory.Of.A.Killer%5B2003%5DDvDRip%5BDutch%5D-BoBo_

De subs zijn hier al erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

Hoe bedoel?

mijn ondertitels omvatten 2 cd's

Je moet een ondertitel bestand downloaden:

een .srt bestand, dit bestand voeg je samen toe met de film met bijvoorbeeld subsync, of subtitle workshop.

Als je een nieuwe wilt downloaden:

http://thepiratebay.org/torrent/3800439/The.Memory.Of.A.Killer%5B2003%5DDvDRip%5BDutch%5D-BoBo_

De subs zijn hier al erbij.

thankzz :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...