violier Geplaatst Mei 27, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/09 Status: Offline Actief: December 7, 2012 Delen Geplaatst Mei 27, 2009 hallo allemaal. ik heb frostwire verwijderd en daarna kwam ik er achter dat de map nog in "mijn documenten" staat. wat ik ook probeer hij gaat niet weg. windows verteld mij dat ongeldig is, of de naam te lang is, of de inhoud te groot is. ik ccleaner er ook al extra overheen laten gaan, maar die krijgt hem ook niet leeg. ik heb ook geprobeert om elk bestandje in de map apart te verwijderen maar dat ging ook niet en kreeg het zelfde antwoord. ik snap het niet meer en wordt er een beetje gek van :-[ wie kan mij met mijn probleem en de map laten verdwijnen? groetjes violier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
filkill Geplaatst Mei 27, 2009 Bijdragen: 275 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 27, 2009 Download unlocker Selecteer nu alle bestanden in de map Klik nu met je rechtermuisknop op de bestanden en kies unlocker Kies nu verwijderen ook al zijn er geen blokkerende processen gevonden. Normaal moeten nu de bestanden weg zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 275
martijn1 Geplaatst Mei 27, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 27, 2009 Met dit programma kun je software van je pc af halen: http://wareseeker.com/System/WinASO-Registry-Optimizer-2.7.zip/9016113 Hopelijk lukt het nu O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
violier Geplaatst Mei 27, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/09 Status: Offline Actief: December 7, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 27, 2009 Download unlocker Selecteer nu alle bestanden in de map Klik nu met je rechtermuisknop op de bestanden en kies unlocker Kies nu verwijderen ook al zijn er geen blokkerende processen gevonden. Normaal moeten nu de bestanden weg zijn het meeste uit de map is weg alleen hou ik dit over; het is een map met de naam "Copertine..www.lokotorrents..www.lokotorrents.com.com" als ik unlocker heb gebruikt zegt hij dat de inhoud is verwijderd naar de prullenbak, de map staat er nog en als ik deze wil openen krijg ik dit;"kan geen toegang krijgen tot deze map - het pad is te lang". met shift-delete zegt hij "kan bestand niet verwijderen" groetjes violier help Post Merge: mei 27, 2009, 08:35:24 pm Post Merge: mei 28, 2009, 03:47:38 pm Download unlocker Selecteer nu alle bestanden in de map Klik nu met je rechtermuisknop op de bestanden en kies unlocker Kies nu verwijderen ook al zijn er geen blokkerende processen gevonden. Normaal moeten nu de bestanden weg zijn hoi allemaal, hier ben ik weer ,ik kreeg net van een vriend een tip om bij eigenschappen het vinkje verborgen ook aan te zetten. dit heb ik gedaan en de map is weg. dus als iedereen het er mee eens is dat ik verder niets verkeerd heb gedaan ben ik klaar met dit onderwerp. super bedankt voor alle hulp (tof progje trouwens die UNLOCKER) groetjes violier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie