fiero Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Hallo allemaal Weet niet zeker of dit topic hier hoort maar ik probeer het maar. Eindelijk,vandaag mijn psp om laten bouwen. Maar nu beginnen mijn problemen pas. Ik lees wat over torrent files? grabbit? iso files?. Ik zag hier op het forum iemand die zijn 40 games hier had neergezet. Heb er nu 2 binnen gehaald en ga straks eens kijken hoe en of ik die op mijn geheugen kaart krijg. Jullie begrijpen het al ik heb echt een hand leiding nodig om de games te down loaden,uit te pakken en te installeren. Ik hoop dat ik niet te veel vraag en wacht op de antwoorden van jullie experts. Mvg Fiero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
meowndz Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 131 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Simpel, gewoon iso / cso file in ISO map plaatsen en spelen maar O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 131
martijn1 Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Jullie begrijpen het al ik heb echt een hand leiding nodig om de games te down loaden,uit te pakken en te installeren. Grabit download Zie duken handleidingen Grabit handleiding Zie duken handleidingen Als je het (waarschijnlijk).iso wilt uitpakken gebruik je winrar. Winrar download. Zie duken handleidingen winrar handleiding. Zie duken handleidingen Bij winrar vragen ze om een licentie code,klik dit scherm weg, heeft geen effect op het spel. edit duken: Martijn1, dat je reverent naar andere sites met handleidingen vind ik prima maar deze hebben we allemaal zelf. Link ze dan naar ons! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Jeroen Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Jullie begrijpen het al ik heb echt een hand leiding nodig om de games te down loaden,uit te pakken en te installeren. Grabit download Zie duken handleidingen Grabit handleiding Zie duken handleidingen Als je het (waarschijnlijk).iso wilt uitpakken gebruik je winrar. Winrar download. Zie duken handleidingen winrar handleiding. Zie duken handleidingen Bij winrar vragen ze om een licentie code,klik dit scherm weg, heeft geen effect op het spel. edit duken En al die handleidingen staan natuurlijk ook gewoon op Duken.nl bij het kopje 'downloaden' en 'na het downloaden'. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie