miran102 Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 hallo, mijn vader heeft een laptop met windows vista erop, nou doet vista erg raar je kan niks downloaden of verwijderen. dus wou ik via mijn pc windows xp proffesional downloaden branden en op zijn pc instaleren. ik heb het zelf ook al geprobeerd met nero maar het lukt me niet op het de zetten op een cd. mischien heb ik de verkeerde torrent gedownload of brand ik met het verkeerde programma iemand een idee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Tom Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Je bent al de tweede vandaag met het niet kunnen branden van XP op een cd... Probeer het eerst eens met ImageBurn, meestal lukt het daar wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
miran102 Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Auteur Delen Geplaatst Mei 24, 2009 haha ik zal het proberen Post Merge: mei 24, 2009, 10:16:42 pm het is helemaal gelukt bedankt !! ;D ;D ik heb ook al het internet ingesteld alleen er is nog 1 probleem als ik internet explorer 8 wil downloaden zegt ie op het eind dat hij de taal die het besturingssysteem heeft niet ondersteunt, taal van mijn besturings systeem is engels. dus wou ik het op nederlands zetten wat ik deed: 1. start 2. configuratie scherm 3. datum, tijd , taal en land instelling 4.landinstellingen 5. dan het tablad talen 6.details 7.en op dutch-internationaal gezet voor de rest alles wat daar op US of engels stond heb ik verandert naar dutch of nederlands daarna op apply gedrukt en op ok maar dan doet ie het nog niet weet iemand hoe ik het hele systeem naar het nederlands kan krijgen?? Post Merge: mei 25, 2009, 09:21:32 pm lol....... weet al wat er aan de hand was heb dit keer nederlandse xp gedownload en erop geinstaleerd nu doet ie het gewoon. alleen komt er geen geluid uit..... iemand die mij en mn vader een plezier kan doen door te helpen?? :( alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Fredpascal Geplaatst Juni 4, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 4, 2009 Betekent dus dat je bepaalde drivers moet downloaden,kan je type door geven van je geluidskaart en/of je pc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie