Spring naar bijdragen

Opzoek naar diverse games!!!

DeAdSeYe

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik weet niet of iemand mij kan helpen met dit probleem. Vroeger heb ik men xbox orginal verkocht omdat ik een xbox 360 had gekocht. Maar een tijdje geleden heb ik een xbox orginal weer gekocht en die is ook nog omgebouwd. Maar aangezien ik weinig games heb wil ik toch wel weer wat oude spelletjes spelen op men console. Maar aangezien nergens games meer worden verkocht noujah bijna nergens niet die games wat ik nog zoek. Weten jullie misschien waar ik nog goede FPS games vandaan kan halen gaat voornamelijk voor Operation Flashpoint Elite en America's Army rise of a soldier. Ik zit ze via torrents te download maargezien ze al 2 weken lang op de zelfde % staan heeft het bijna geen zin meer om ze aan te laten staan.

Met vrijndelijkegroet,

DeAdSeYe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Voor torrent sites kan je kijken op: thepiratebay.org, mininova.com, isohunter.com en andere.

Dat je download maar op dezelfde % blijft staan kan aan meerdere dingen liggen;

- Poorten

- Seeders

Dus evene kijken of er genoeg seeders zijn en of je poorten open staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Dat is nou net het probleem het torrents zoeken en downloaden is geen probleem. Maar je vindt geen goede torrents meer omdat niemand meer intressen heeft in [glow=green,2,300]xbox orginals[/glow]. De health van de torrents zijn ook niet al te best bij 1 torrent moet die mischien nog 400 kb downloaden staat al 1 maand op 9.99%. En de poort wat Utorrent gebruikt is ook open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...