Gast bovenja Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 hallo allemaal, IK HEB EEN CONCERT van prince binnen ( via nieuwsgroepen ), en ik heb het uitgepakt. Daar in staat het het volgende, een 12tal nummers met de extentie .ape een .cue bestand, en een .m3u bestand. Ik heb hiervan een disk1 en disk2 met allebij hetzelfde, alleen met andere nummers. Mijn vraag is hoe moet ik ze openen , of branden help me a.u.b Groetjes van PETER. :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 19, 2006 Delen Geplaatst Februari 19, 2006 heb je die .cue en die andere bestanden nou al uitgepakt of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bovenja Geplaatst Februari 19, 2006 Delen Geplaatst Februari 19, 2006 ja, en met nero geeft die een foutmelding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 19, 2006 Delen Geplaatst Februari 19, 2006 je hebt ze uitgepakt met Nero, maar dat lukte niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 19, 2006 Delen Geplaatst Februari 19, 2006 dat zegt ie toch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bovenja Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 Héé bedankt grapneuzen, ik gooi het wel weg, zijn er ook van af. :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 doe maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 weet ik veel als hij dat kan, ik weet niks over Nero 7, ik heb maar Nero 6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bovenja Geplaatst Februari 24, 2006 Delen Geplaatst Februari 24, 2006 En met Monkey\'s Audio en met nero 7 komt het allemaal goed, bedankt mutsen!! voor niks. mzzl P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie