lindsey Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Je had bijna het goede board te pakken. Ik heb hem even verplaatst naar een beter passend board waar het ook wat rustiger is. Voor zover ik weet, kan dit trouwens niet. De PS3 gitaar werkt niet op de PS2, dus andersom lijkt het me ook zeer sterk. Je ziet ook duidelijke verschillen in prijzen tussen de bundels en stand-alone gitaren voor de PS3 en PS2. Ik heb slechts één bericht op het forum van tweakers, GoT, kunnen vinden waarop iemand antwoord geeft op dezelfde vraag als jij stelt en diegene zegt heel kort "gaat niet werken". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
lindsey Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Oh sorry had ik toch verkeerd gegokt Maar bedankt voor je reactie! Jammer dat het waarschijnlijk niet kan dan.. Weet ik nóg niet welk spel ik moet kopen. Maar ja in ieder geval weer wat wijzer geworden vandaag O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Maakt niet uit, ik ben al blij dat je goed kijkt waar je je topic plaatst. Je kunt trouwens beter Guitar Hero 3 of 4 aanschaffen, is veel leuker dan alleen Metallica. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
lindsey Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Eerst kijken voordat je post is toch wel het minste wat je kan doen Hij heeft al Guitar Hero 3 (voor zn playstation 2) maar hij vindt Metallica heel goed en wil daarom die versie heel ook graag hebben! :celb: Ik zal hem nog wat beter moeten uithoren of hij echt binnenkort een ps3 wil aanschaffen:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 6, 2009 Dat heb je nergens neergezet anders. Zie jij het staan? Ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Erwin. Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juni 6, 2009 Hallo Weet iemand of Guitar Hero Metallica voor de Playstation 3 ook op Playstation 2 gespeeld kan worden? Misschien een vreemde vraag, maar wel handig om te weten. Ik wil het namelijk cadeau geven aan iemand die al wel een ps2 heeft, maar misschien over een paar maanden een ps3 wil gaan kopen. Mijn dilemma is dus welke versie van Guitar Hero ik dan het beste voor hem kan gaan kopen.. Ik hoop dat ik mn vraag in het goede topic heb geplaatst. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes Lindsey. : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Tom Geplaatst Juni 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 6, 2009 Ja... en dan? Ik zie niet staan dat ie al een GH3 versie bezit, voor welke console dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie