steson Geplaatst Mei 23, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/08 Status: Offline Actief: November 15, 2013 Delen Geplaatst Mei 23, 2009 Hallo, Ik heb voor mijn verjaardag de game Wii-Active gekregen, originele uitvoering. Mijn Wii is in juli 2008 omgebouwd met een Wiikey en op het bonnetje te zien is er een update 1.9s opgezet. Heb daarna trouwens nooit problemen gehad met gedownloade games (heb er al behoorlijk wat). Nu geeft deze nieuwe game aan dat er een update is vereist om deze te spelen. Overal op internet lees ik dat 1.9s de nieuwste update is. Hoe kan het dan dat ik mijn game niet kan spelen ? Ik heb trouwens na het ombouwen mijn Wii nooit geupdate. Mijn serienummer begint met LEH123XXXXXX. Ik dacht om dan toch maar die update te downloaden en te branden op een DVD om mijn Wii te updaten, maar ik krijg er helemaal geen ISO-bestand uit ?? Wie weet raad ? Thanx !! SonjaT Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
ActionWaction Geplaatst Mei 25, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 25, 2009 1.9s is de nieuwste update voor de wiikey, maar je wii moet dan ook geupdate worden. Als het goed is zou je jou wii moeten kunnen updaten, maar als je homebrew er op heb zitten dan gaan die niet meer werken... Voor de rest moet het gewoon kunnen alleen kan ik je geen garantie geven. Ik heb mijn wii ook gewoon geupdate met mijn wiikey2 en hij doet het gewoon nog. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
steson Geplaatst Mei 26, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/08 Status: Offline Actief: November 15, 2013 Auteur Delen Geplaatst Mei 26, 2009 Thanx. Kun je mij laten weten waar ik die update dan vandaan haal ?? Die moet toch gewoon op DVD gebrand worden en in de Wii ?? Post Merge: mei 28, 2009, 12:22:50 pm Oké, ben er uit !! Heb gewoon via internet en via de Wii-console de update laten uitvoeren en alles doet het nog. Ik heb dus geen HBC op mijn Wii. Ik krijg na deze update ineens ook een optie voor een SD-kaart (??).... Maar het belangrijkste is: mijn game Wii Active doet het ! Thanx ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
ActionWaction Geplaatst Mei 28, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 28, 2009 Thanx. Kun je mij laten weten waar ik die update dan vandaan haal ?? Die moet toch gewoon op DVD gebrand worden en in de Wii ?? Post Merge: mei 28, 2009, 12:22:50 pm Oké, ben er uit !! Heb gewoon via internet en via de Wii-console de update laten uitvoeren en alles doet het nog. Ik heb dus geen HBC op mijn Wii. Ik krijg na deze update ineens ook een optie voor een SD-kaart (??).... Maar het belangrijkste is: mijn game Wii Active doet het ! Thanx ! Op die SD-kaart kan je foto's zetten en dan in je wii stoppen dan zie je ze op je tv En fijn om te horen dat hij het doet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie