lildaan Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Hey, ik was vandaag mijn favoritie spel aant spelen toen het systeem van het spel zij.serverdisconnect. dus ik aan mij vrienden gevraagt maar die zijde dat de server online was.dus ik opnieuw geconnect,en hij zegt connection failed.Toen ben ik naar de officiele site gegaan die (heeeel) langzaam opstarte.en als ik dan iets op die site wil doen gaat het niet.Het is op al mijn computers:S en bij andere is alles gewoon nogmaal.Ik denk dat mij router dus iets heeft geblokkeert ofsow.... Het lijkt er dus op dat mijn internet bepaalde dingen van het spel blokkeert en ook van mijn internet. graag help met vriendelijke groet daan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Pffftt inderdaad een rare vraag... Ik begrijp uit je verhaal dat je problemen hebt om met een spel online te spelen? En dit heb je bij alle computers? Herstart eens je router. Even 5 minuten uithouden. Heb je nog meer problemen met je internet problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
lildaan Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Ik houd al 3 uur vol.... ik heb dat al gedaan.... Ik speelde het spel toen werd ik gedisconnect.En je hebt dan verschillende servers,Op sommige kan ik wel en sommige niet.Hij blokkeert des een deel van de doorgang.Ook de internet pagina blokkeert zich van dat spel,likt wel of het met elkaar in verband staat. deze site kon ik eerst op en opeens niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie