SilverScribbler Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Hay hay. ;D Ik wil de Sims 2 downloaden op mijn Vista laptop. Hoe kan ik hem het beste downloaden en hoe kan ik de code's die in de doos horen te staan vermijden? Ik heb uTorrent en Power ISO dus dat is geen probleem. Plz help me. Grtz SilverScribbler die graag The Sims 2 wilt spelen. PS: Kan je dan meteen uitleggen hoe ik bijvoorbeeld IKEA meubels erbij kan downloaden en ertussen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
headsh0t Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 22, 2009 http://thepiratebay.org/torrent/3258839/The_Sims_2 Deze torrent moet je downloaden. Daarna moet je het spel branden (of mounten) en vervolgens installeren met een code. Als het goed is zitten de code's wel ergens verstopt (op de cd, of in de torrent zelf). Na het installeren moet je de crack installeren. En dan kun je als het goed is spelen. headsh0t. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Sander Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 22, 2009 En als er geen codes bij zitten kijk dan op www.serials.ws Als je geen dvd brander hebt of je hebt geen zin om het op DVD te branden dan kan je het mounten met Deamon Tools. Als er ook geen crack bij zit kijk dan even op www.gameycopyworld.com Verder zijn er heel veel topics over De Sims 2 dus maak ook is gebruik van de zoekknop. :peace: En de volgende keer je topic in het goede board plaatsen Sander O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie