iris013 Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Hallo iedereen, Moviemaker begint me aardig mijn keel uit te hangen... hij stopt er steeds mee midden in het editten van iets. Ik had Movavisuite gedownload via demonoid, maar dit bleek weer een trial versie van 30 dagen. Pinnacle is my next hope... weet iemand een Goede, werkende, betrouwbare torrent van dit programma? Ik wil niet weer een trial versie... Welke versie kan ik het best downen? Ik maak vooral video/foto compilaties met muziek eronder. Bedankt alvast! Iris Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
arnem10 Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 113 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/08 Status: Offline Actief: Juli 29, 2017 Delen Geplaatst Mei 22, 2009 ik weet niet wat de beste versie is, maar dit is de laatste versie, en ik denk ook de beste : pinnacle studio 12 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 113
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie