Gast thefleeceman Geplaatst Mei 1, 2005 Delen Geplaatst Mei 1, 2005 hallo ik heb 700 mp3\'s op mijn computer staan en nu wou ik die op een dvd branden ik gebruik daarvoor nero 6.als ik de mp3\'s heb toegevoegd en gebrand dan wil ik ze afspelen op mijn dvd speler maar dan blijken er maar 328 mp3\'s op te staan in de dvd van de computer geeft hij ze wel allemaal.Het is niet zo dat hij de eerste 328 brand,maar er missen gewoon liedjes tussen uit. Heeft iemand misschien een idee hoe dit kan? En wat ik er aan kan doen zodat ze er wel allemaal op komen te staan. gr the fleeceman Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 1, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:29 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 1, 2005 Weet je zeker dat je allemaal MP3 bestanden brand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast thefleeceman Geplaatst Mei 2, 2005 Delen Geplaatst Mei 2, 2005 hallo bedankt voor jullie reacties\'s DukeN het zijn wel allemaal mp\'3 en er zit niet 1 wav bestandje tussen sebasjuh2 ik heb ze allemaal in 1 map staan Kan het zijn dat er een dikke 300 corrupt zijn? (lijkt me wel wat veel) maar ja aan de andere kant nero checkt ze ook als je ze toevoegd gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.