Gast Hurts Geplaatst Mei 22, 2009 Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Hoi allemaal. Ik ben nog niet zo goed in het downloaden van dingen, dus ik hoop het hier het één en ander te kunnen vinden. Zodat het me wat beter gaat lukken. Ik heet dus Samantha en ik kom uit Zuid-holland. Ik ben pas 14 jaar, en ik wordt op 22 September alweer 15. Haha. Liefs, Samantha. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Sander Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Hoi Samantha, Veel plezier op het forum O0 Maar dat zal vast wel lukken Stel je vraag in het goede board en wij willen je graag helpen Groetjes en veel succes, Sander O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie