Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 Ik heb een klein bestandje op mijn bureaublad staan, maar die wil ik verwijderen, als ik hem verwijder krijg ik de volgende melding.... [img size=499]http://home.planet.nl/~wage0077/naamloos.bmp Hij wil hem dus niet verwijderen, terwijl ik het bestandje nog nooit heb geopend. wie kan me helpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 kan je hem niet in veilige modus verwijderen ?ik d8 dat windows dan geen programma\'s enzo gaat laden [img size=300]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/fun.jpg[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 dubbel post, sry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 veilige modus... hoe kwam ik daar ook alweer, tijdens het opstarten f2 indrukken ofzo tog??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 ja, maar dat verschilt weleens, bij mij is het nml F8 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 ik heb alle f\'jes gehad maar ik kwam allen in het boot menu of dat soort dingen, maar geen veilige modus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 heb me pc via een omweg in veilige modus gekregen, maar krijg nog steeds de zelfde melding :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 moet je ff kijken in taakbeheer of je iets tegen komt dat je nog nooit eerder hebt gezien en dat uitschakelen en dan dat proggie verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 niets bijzonders tegen gekomen is er miss een progje om dit soort shit te verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 misschien is dat proggie geladen in deamon ofso. dat had ik ook een keer. groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 niks gevonden in taakbeheer, processen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 nop heb bij deamon tools niets gemount dus dat kan het niet zijn, @tom, nee bij processen stond niet iets wat er normaal ook niet staat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 heb je het desbetreffende proggie ook nie in opstarten staan dus dat het op de achtergrond mee draait ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 nee daar staat ie ook nie tussen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 merk je aan helemaal niks dat ie draait? dan moet je em gewoon lekker laten staan en de map waar het proggie instaat ff scannen zodat je zeker weet dat er geen virus inzit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 Ben je \'m niet toevallig nog aan het uploaden met bt? Heb ik wel vaker last van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 nee het is een progje van 3 mb en het is geen virus of andere shit maar het wil gewoon niet weg, ik gebruik het met geen enkel programma (bt enz), echt vaag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
scudo Geplaatst Februari 17, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 17, 2006 Volgens mij is dit bestandje een bestand van Windows (98 + Millenium), vandaar dat je het niet kunt verwijderen..... Ik heb op Google gezocht, en daaruit blijkt dus dat dit om een Windows eigen bestand gaat. Maar ik vraag me af wat dit bestandje dan op je bureaublad doet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast darkne0n Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 als je um niet wegkrijgt, verplaats um dan waar die je wat minder ergert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 @darkie, denk niet dat het mogelijk is een bestand te verplaatsen als hij in gebruik is, dan krijg je nml hetzelfde probleem :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 omg, sry nja, je weet maar nooit :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 nee dat kan absoluut zeker niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 @thijs, het klopt het was een nodig om een laptop met win98 aan de gang te krijgen,dus moest ik dat ff downen, maar ik heb het niet gebruikt dus ik wil het weg gooien. Nee idd ik kan het niet verplaatsen, ik krijg dan de zelfde melding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 niemand...:whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 google es naar oplossingen of zoek op www.microsoft.com of iemand anders dit ook heeft met mogelijke oplossingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie