Bones Geplaatst Mei 19, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 19, 2009 Hoi, Er zijn zoooooveeeeellll topics over sims 2, maar niet met dezelfde probleem als ik (denk ik) Heb Sims 2 dus gedownloaded, en momenteel download ik weer nieuwe met Crack. Ik kan Sims wel aanklikken op mijn pc laat ik zo zeggen, maar hij gaat niet verder dan met de logo SIMS 2. Wat is er fout? En hier heb ik 4 cd's moeten branden !!!!!! en geen crack > :duivel: Wat kan ik het beste doen ?? :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
kaasbroodje Geplaatst Mei 20, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 20, 2009 heb je al gekeken of je pc het spel wel aan kan ??? http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 22, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 15 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 22, 2009 Maar je hebt een Sims 2 installatie met 4 CD's ? Wat voor installatie heb je dan? Heb je een download met alle uitbreidingen? Deze willen inderdaad nog wel eens problemen geven. Maar het lijkt erop dat je een crack moet hebben. Deze kan je downloaden op www.gamecopyworld.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie