Bones Geplaatst Mei 19, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 19, 2009 Hoi, Via googlen kwam ik deze site, en het leek me heel leerzaam voor mezelf en voor mijn kids. Ik ben moeder van 3 kinderen, waarvan oudste 9jaar, middelste 7 jaar en jongste wordt volgende maand 2 jaar. Door mijn oudste 2 willen ze vaker spelletjes spelen op pc en ds. Op ds heb ik al door hoe het werkt met downloaden, maar op PC heb ik een probleem. Dus ik hoop op deze manier wijzer wordt, of geholpen worden Groetjes, Bianca Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
koekie Geplaatst Mei 19, 2009 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 19, 2009 welkom hier. heb je problemen en vragen ben je hier aan het goede adres. post het wel in de juiste board dan kunnen we je sneller helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
Jeroen Geplaatst Mei 19, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 19, 2009 Welkom op DukeN.nl, wij helpen je graag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie