Gast smartass Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 hej bij battlefield 2 is er een cheat dat je wapens unlockt, dan moet je unlocks.py opzoeken, en dan bij defaultunlocks alle 0 veranderen in 1, dat heb ik gedaan maar het werkt niet, kan iemand ff uitlegge wat ik fout doe? alvast bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 tja geen id vind cheaten voor watjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 als je deze vraag stelt op een cheat site weten ze het vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 Bij een server, kunnen ze unlocks uit hebben staan. Daardoor kan je hem dus niet zien. Als je andere servers probeert, dan kan het misschien wel. Als je gespot wordt door EA met cheats, wordt je cd-key een maand gebanned. weet waar je dus aan begint Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 darkne0n schreef: Als je gespot wordt door EA met cheats, wordt je cd-key een maand gebanned. weet waar je dus aan begint Ik had dat ook gedaan, maar toen werd ik maar 1 dag gebanned. Bij EA hebben ze dan geen duidelijke afspraken. groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 stelletje sissies die mense van EA Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 19, 2006 Delen Geplaatst Februari 19, 2006 sorry, wat zijn sissies Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 19, 2006 Delen Geplaatst Februari 19, 2006 watjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 19, 2006 Delen Geplaatst Februari 19, 2006 lol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Babi Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 je kent ea..fifa zegt genoeg lijkt met.. :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie