Spring naar bijdragen

Wie ben ik.


wooder

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/15/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo forum gebruikers,

Ik heb al een behoorlijke tijd een account op dit forum maar ik ben nooit echt actief geweest. Toen ik hier voor het eerst kwam was ik nog helemaal niet bekend met downloaden. Ik besloot toen samen met een vriend gebruik te gaan maken van nieuwsgroepen. Nieuwsgroepen was voor mij toen nog erg wazig maar door de tutorials op deze site ben ik nu behoorlijk gevorderd in het gebruik van nieuwsgroepen. Ook heb ik hier alle tutorials gevolgd over het posten op usenet en gebruik van quickpar en dergelijke.

Ik ben toen dit forum een beetje uit het oog verloren. Maar afgelopen zondag kwam ik een probleem tegen en toen kwam ik op het idee om hier maar eens om uitleg te vragen. Wederom werd ik snel geholpen door de gebruikers van dit forum.

Omdat ik door dit forum en deze site zoveel wijzer ben geworden op het gebied van downloaden vind het de hoogste tijd worden om mezelf toch maar eens voor te stellen. Ik ben ook van plan actief te blijven op dit forum door eventueel mensen te kunnen helpen met vragen of in ieder geval een poging doen. Zelf ben ik overigens nog lang niet uitgeleerd dus er zullen hier en daar ook wel wat vragen van mij opduiken.

Even wat over mij:

Mijn naam is Wouter, ik ben 18 jaar en woon in een klein plaatsje in Overijssel genaamd Mariënheem. Mijn hobby's zijn: voetballen, pokeren, vissen, films kijken en gamen. Verder zit ik momenteel niet op school omdat ik begin dit jaar aan een opleiding was begonnen wat toch niet echt iets voor mij was en nu overbrug ik dit jaar door te werken. Komend jaar ben ik van plan weer een opleiding te gaan volgen.

Ik hoop dat ik hiermee een beetje meer duidelijkheid over mezelf heb gegeven. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat wel ;).

Groeten Wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 16
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2932
  • Prestatiepunten:  24979
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Leuk om te lezen dat je via duken wijzer bent geworden in de download wereld! Ik hoop je veel te zien zodat je een vaste member word van het forum.

Als je vragen hebt kan je ze altijd stellen!

Nogmaals :welkom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...