Spring naar bijdragen

Verwijderen van cheat mode

snooze

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Daar ik al wekenlang niet verder kwam in het spel Return to the Castle Wolfenstein heb ik ten einde raad toch maar even gebruik gemaakt van een cheat

( \\god ). Nu wil ik graag weer op de normale manier verder spelen. Maar hoe krijg ik die cheat \\god er weer af?? Op de snelkoppeling op het bureaublad heb ik de toegevoegde tekst weer verwijderd maar dat helpt niet. Wie weet de oplossing?

Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen! Alvast bedankt voor een reactie. :(:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gemke schreef:

Daar ik al wekenlang niet verder kwam in het spel Return to the Castle Wolfenstein heb ik ten einde raad toch maar even gebruik gemaakt van een cheat

( \\god ). Nu wil ik graag weer op de normale manier verder spelen. Maar hoe krijg ik die cheat \\god er weer af?? Op de snelkoppeling op het bureaublad heb ik de toegevoegde tekst weer verwijderd maar dat helpt niet. Wie weet de oplossing?

Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen! Alvast bedankt voor een reactie. :(:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Bedankt voor reactie darkneOn. Wat bedoel je hier precies mee? Moet ik het hele spel opnieuw installeren?? En hoe bewaar je dan de save-games??? Dat lijkt me onlogisch er zal toch wel een manier zijn die makkelijker is??? Hoor graag weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

ja, dan doe je uninstall en dan bewaar je savegames aanvinken.

( soms kan dit helaas niet )

Mja, als je soms een cheat doet, dan kan je idd hem soms niet meer terugzette.

dus ik denk dat je toch op nieuw moet installeren.

Er is volgens mij geen andere manier

groetjez, ne0n :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

je kan ok ff op google zoken ho het bestand van je save game heet.

deze opzoeken in de map waar het spel geinstalleerd is kopieren naar een andere plek die je zo trug kan vinden.

spel opnieuw installeren save game trug kopieren en klaar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

als je het spel opnieuw instaleert en je oude savegame houd hou je hetzelfde probleem.. die savegame onthoud juist waar je bent enzo.. en je instellingen, cheat.. blablabla.. :pinch:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...