joogje Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 17, 2009 hallo allemaal, ik heb van deze link: http://www.mininova.org/tor/781331 the sims 2 gedownload en nu blijkt er een pass op te zitten, en er staat in de descriptie PASSWORD: www.mystik-torrent.dl.am maar als ik dit invul bij het uitpakken van de rar bestanden werkt het niet. Weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt grz joog Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast angel_creek Geplaatst Mei 17, 2009 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Wat geeft ie aan als je de wachtwoord hebt ingetypt? Beschadigd bestand, of de wachtwoord is inderdaad verkeerd. Post Merge: mei 17, 2009, 07:35:36 pm Of probeer 7-zip is uit. In mijn ogen veel beter dan winrar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Meestal is die dan fake als je een password moet gebruiken, wat naar een site linkt waarvoor je moet betalen om te registreren. Beter pak je een andere die wel te vertrouwen is. Voorbeeld: http://thepiratebay.org/torrent/3544761/Sims_2 Comments goed doorlezen en kijken naar het aantal seeders, als mensen weten dat die fake is, gaan ze hem ook niet meer uploaden (in de meeste gevallen dan), en plaatsen ze een comment met dat die fake is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
joogje Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 17, 2009 oke hij pakt het nu wel uit, als die vraagt om dingen met dezelfde bestandsnaam te vervangen moet ik dat toestaan of juist niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast angel_creek Geplaatst Mei 24, 2009 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 juist niet, want straks zitten er belangrijke bestanden tussen die je vervangt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Mei 24, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 24, 2009 Maakt niet uit, want blijkbaar zitten in de rar-bestanden een aantal dezelfde files als nu al in de map aanwezig zijn. Dan heb ik het over .txt bestanden en dergelijke. @TikTak: is dat het beste antwoord wat je kunt verzinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast angel_creek Geplaatst Mei 25, 2009 Delen Geplaatst Mei 25, 2009 Tom we weten niet wat hij gaat vervangen dus daarom zeg ik dat hij niet moet vervangen en straks zijn het nog belangrijke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie