Spring naar bijdragen

Probleem met branden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo mensen,

Ik ben onlangs tegen een probleem aangelopen. Ik wil een dvd branden maar blijkbaar zijn de bestanden net te groot voor de dvd. Nu heb ik twee keer dezelfde film van een andere poster gedownload.. en twee keer dezelfde error (zie plaatje).

http://img36.imageshack.us/img36/5350/imgburnerrorzed.png Dezelfde error krijg ik bij nero. Nu is mijn vraag, kan het zijn dat ik iets fout heb met mijn instellingen of iets dergelijks.

Bvd Wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 16
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Je plaatje is een beetje klein,

maar wat ik eruit kan opmaken is dat de film te groot is (dus bijvoorbeeld 5 GB) en je wilt die branden op een DVD schijfje met 4,7 GB.

Dus hoeveel GB is de film? En gebruik je gewoon een DVD schijfje van 4,7 GB of een dual-layer DVD van 8,5 GB?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Ja ik zag zelf ook dat mijn plaatje te klein was en ik was nog bezig een andere te uploaden maar je was me te snel af  ^-^. Ik heb inmiddels een beter plaatje

Edit: Nog een slecht plaatje, ga het veranderen, moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 16

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Je DVD is iets te groot, je kan hem beter in DVD Shrink inladen, want dat programma verkleint de film. Wat je ook kan doen is een Dual-Layer DVD gebruiken, maar dat zal ik voor dit niet doen.

En wat gebeurt er trouwens als je op Ja klikt? Gaat hij dan branden of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...