wooder Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Hallo mensen, Ik ben onlangs tegen een probleem aangelopen. Ik wil een dvd branden maar blijkbaar zijn de bestanden net te groot voor de dvd. Nu heb ik twee keer dezelfde film van een andere poster gedownload.. en twee keer dezelfde error (zie plaatje). http://img36.imageshack.us/img36/5350/imgburnerrorzed.png Dezelfde error krijg ik bij nero. Nu is mijn vraag, kan het zijn dat ik iets fout heb met mijn instellingen of iets dergelijks. Bvd Wouter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Heisenberg Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Je plaatje is een beetje klein, maar wat ik eruit kan opmaken is dat de film te groot is (dus bijvoorbeeld 5 GB) en je wilt die branden op een DVD schijfje met 4,7 GB. Dus hoeveel GB is de film? En gebruik je gewoon een DVD schijfje van 4,7 GB of een dual-layer DVD van 8,5 GB? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
wooder Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Ja ik zag zelf ook dat mijn plaatje te klein was en ik was nog bezig een andere te uploaden maar je was me te snel af ^-^. Ik heb inmiddels een beter plaatje Edit: Nog een slecht plaatje, ga het veranderen, moment Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Robbert Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Je DVD is iets te groot, je kan hem beter in DVD Shrink inladen, want dat programma verkleint de film. Wat je ook kan doen is een Dual-Layer DVD gebruiken, maar dat zal ik voor dit niet doen. En wat gebeurt er trouwens als je op Ja klikt? Gaat hij dan branden of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie