boomertje1 Geplaatst Mei 16, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 16, 2009 Hallo iedereen, Ik heb een nogal irri probleem en ik snap er hellemaal niks meer van... Ik download altijd via bittorrent avi bestand en de ondetiteling download ik erbij (srt bestanden). Ik brand ze altijd met convertxtodvd. De ene keer gaat het afspelen gewoon perfect op de dvdspeler maar soms doet ie het niet! Dan hapert het beeld...(vooral aan het einde...) :s Wie o wie weet wat er fout gaat!? Ik heb al gegoogeld maar al die oplossingen werken niet.... Alvast bedankt voor de hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
headsh0t Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Kan verschillende oorzaken hebben. Misschien heb je de brandsnelheid te hoog gezet. Dus probeer het eens met een lagere brandsnelheid. Maar gaat de DVD afspelen op de computer goed? Daarmee bedoel ik dat je hem al op DVD hebt gebrand, en dan de schijf afspeelt in de computer zegmaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
boomertje1 Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Kan verschillende oorzaken hebben. Misschien heb je de brandsnelheid te hoog gezet. Dus probeer het eens met een lagere brandsnelheid. Maar gaat de DVD afspelen op de computer goed? Daarmee bedoel ik dat je hem al op DVD hebt gebrand, en dan de schijf afspeelt in de computer zegmaar. Ik heb de dvd's op de computer afgespeeld en daar doen ze het goed. Op de computer zijn er geen problemen mee... Ligt het aan de dvd speler? Kan ik er iets tegen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
martijn1 Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Wat voor dvd speler heb je, kijk eens of die ouw dvd'tjes aankan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
boomertje1 Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Wat voor dvd speler heb je, kijk eens of die ouw dvd'tjes aankan. Het is een panasonic. Op zich kan hij oude dvd's wel gewoon afspelen. Ik heb de dvd's ook op een andere dvd-speler geprobeerd. Daarop doen ze de ene het wel en de andere niet, maar het vreemde is dat het juist een oud en goedkoop ding is en de panasonic is harstikke nieuw! (en duur :S) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
headsh0t Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 17, 2009 Ik heb het zelf ook een keer gehad dat het beeld hapert in de DVD speler. Hoogstwaarschijnlijk ligt het gewoon aan de DVD speler. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
koekie Geplaatst Mei 17, 2009 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 17, 2009 hier ook in de woonkamer een philips recorder was duur. en boven een goedkope van 50 euries die van beneden kan ik niet alles afspelen maar die goedkope speelt alles af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie