ataaa Geplaatst Mei 16, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 16, 2009 Hey allen, Sorry als het het verkeerde subforum is, denk het zelf wel maar wist niet waar anders. Ik heb al een lange tijd een iPod Nano 4 GB, zonder problemen toen. Al een lange tijd wel. Als ik hem wil opladen komt er na 2/3 streepjes (nog geen 10% ong) dat hij opgeladen is, laad hem op via computer (kan niet anders) Bij iTunes kan ik er niks ophalen en afhalen. Opzetten lukt niet, zou niet weten hoe? Alles geprobeert. Afhalen ook niet, ook alles geprobeert. Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie