Spring naar bijdragen

processor temp

Gast smartass

Aanbevolen reactie

hej

ik heb een probleem met mn processor

hij word snel veel te warm, als ik de comp opstart is ie altijd rond de 30graden,

binnen een half uur is ie dan 50, en als k spel speel zit ie tussen de 60 en 70 graden, ik heb er nu 3 nieuwe ventilators ingezet, 1tje voor die lucht erin blaast, en 2 achter die lucht eruit zuigen, maar het helpt niet echt veel,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 18
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Heb je hem toevallig ge oc\'ed? Normaal zouden ze namelijk niet te warm mogen worden, als dit het geval is zou ik maar ff terug naar de winkel gaan, als je hem wel hebt oc\'ed dan zou ik maar snel een dikkere heatsink aan gaan schaffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik had eerst watercooler werkte goed temp cpu bleef rond 29 graden hangen mjah WERKTE goed tot hij ging lekken toen kon ik me pc half weggooien heb nog wat dingen kunnen redden door ze te bakken maar helaas niet alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

nou is denk me eigen stomme schuld geweest

slangen en alles zat goed maar je moes elke week zo\'n beetje nieuwe koelvloeistof erbij gieten was een blauwe vloeistof en die was op maar ik ben veels te lui om naar de winkel te gaan en nieuwe te kopen dus ik zag een fles blue curacou staan op me kamer en ja je raad t al daar wat van bij gegoten.

nou ging paar weken goed tot hij dus begon te lekken.

nou bleek dus dat een slangetje begon te verduren dus denk niet dat de alcohol goed heeft gedaan :)

mjah goed van wijze lessen leert men :P

nooit doen dus haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

muhahahh!! Wat een top verhaal! Dit moet je helemaal vertellen! Super stoer! :laugh: :laugh:

Drank in je PC.. misschien werd hij dronken? :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 3 weken later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...