Gast smartass Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 hej ik heb een probleem met mn processor hij word snel veel te warm, als ik de comp opstart is ie altijd rond de 30graden, binnen een half uur is ie dan 50, en als k spel speel zit ie tussen de 60 en 70 graden, ik heb er nu 3 nieuwe ventilators ingezet, 1tje voor die lucht erin blaast, en 2 achter die lucht eruit zuigen, maar het helpt niet echt veel, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Jelmobelmo Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Vraag een proffesinol BV bij Media Markt of Dixons ! Ik zou uit kijken met die hitte !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 Heb je hem toevallig ge oc\'ed? Normaal zouden ze namelijk niet te warm mogen worden, als dit het geval is zou ik maar ff terug naar de winkel gaan, als je hem wel hebt oc\'ed dan zou ik maar snel een dikkere heatsink aan gaan schaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 nee, kheb em niet ge oc\'ed, maar dan ga k wel ff naar de winkel, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 kijk eerst eens of er nog wel koelpasta op zit zoniet dan kan hij heel warm worden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 kheb nu nieuwe processor koeler gekocht, alles is weer ok, thanks voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sebasjuh Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 Geweldig wat zijn je temps nu? en welke processor koeler heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 ik heb nou deze koeler gekocht; aero lite cp5-8j71f is egt een goeie, mn temps zijn nu altijd tussen de 40 en 50, greetz smartass [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/aero_lite.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 Nice! Ik heb deze: met een 92mm fan erop Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 niet schlecht! kheb een 80mm fan, wat zijn jouw temps dan? greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 idle rond de 45, belast rond de 60-65 Heb mijn athlon xp 2200+ ook ge oc\'ed naar 2000Mhz (2400+) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 22, 2006 Delen Geplaatst Februari 22, 2006 ik had eerst watercooler werkte goed temp cpu bleef rond 29 graden hangen mjah WERKTE goed tot hij ging lekken toen kon ik me pc half weggooien heb nog wat dingen kunnen redden door ze te bakken maar helaas niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 22, 2006 Delen Geplaatst Februari 22, 2006 nou is denk me eigen stomme schuld geweest slangen en alles zat goed maar je moes elke week zo\'n beetje nieuwe koelvloeistof erbij gieten was een blauwe vloeistof en die was op maar ik ben veels te lui om naar de winkel te gaan en nieuwe te kopen dus ik zag een fles blue curacou staan op me kamer en ja je raad t al daar wat van bij gegoten. nou ging paar weken goed tot hij dus begon te lekken. nou bleek dus dat een slangetje begon te verduren dus denk niet dat de alcohol goed heeft gedaan mjah goed van wijze lessen leert men nooit doen dus haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 22, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 22, 2006 muhahahh!! Wat een top verhaal! Dit moet je helemaal vertellen! Super stoer! :laugh: :laugh: Drank in je PC.. misschien werd hij dronken? :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Veldyx Geplaatst Februari 22, 2006 Delen Geplaatst Februari 22, 2006 Whahahahah wat een verhaal echt te mooi :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 23, 2006 Delen Geplaatst Februari 23, 2006 haha nah als ik vanaaf tijd heb zal ik wel es een stukje schrijven oh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 23, 2006 Delen Geplaatst Februari 23, 2006 Ik moet toegeven, het is wel origineel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 25, 2006 Delen Geplaatst Februari 25, 2006 Meer heb ik hier niet aan toetevoegen van het verhaal, gwn super geinig :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Yoong Geplaatst Maart 16, 2006 Delen Geplaatst Maart 16, 2006 haha ik heb gezorg dat die 3 fans in z\'n computer werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie