Farid. Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Mei 15, 2009 PRACHTIG, mooi over de downloadsite erbij, en megaupload en rapidshare zijn ook altijd handig, ook nog overal een mooie en een goeie kwaliteit cover. Petje af!!! Btw: jammer dat ik geen psp heb :'( Ik heb hoge verwachtigen ervoor, dus kom op he ;D @Ik heb nog een goed idee, voor dit topic ik zal het je wel op school vertellen. (sorry dat ik het niet via een pm doe. Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie