Gast smartass Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 hej ik heb een cd gebrand met alcohol, er zat wel beveiliging op maar ik kon hem gewoon brande, ik kan het spel ook gwoon vanaf de gebrande cd installere, maar als k et spel wil spele komt iedere keer dat bericht dat er een fout is en of je het foutenrapport wil versturen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 heb je wel een crack geplaatst??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 nee, kheb nog geen crack, weet iemand een site ofso waar je die kunt vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie