kva Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 15, 2009 goedenavond, mijn naam is kris en ik kwam dit forum tegen terwijl ik aan het zoeken was op het internet. Naast probleempjes met het downloaden, liep ik tegen een probleem met mijn laptop aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Sander Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 15, 2009 Welkom Kris, Veel plezier op het forum Ik hoop dat je veel plezier hebt op het forum, maar dat zal wel lukken O0 Als je je vragen stelt in het goede board willen we je graag helpen. :friends: Groetjes, Sander O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
headsh0t Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 15, 2009 Ook namens mij welkom. Voor vragen over downloaden kun je hier altijd te recht. Plaats je vraag dan wel in het goede board en dan komt alles goed headsh0t Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie