Gast Nickson Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Ik heb de tutorial gelezen over het afspelen van de film-bestanden met VLC, np. Ondertiteling zoeken en downe van nlondertitels.com, np maar als ik ze laad in het ondertitel regeltje... krijg ik geen ondertitles.. de ondertiteling is een .srt file zie ik iets over het hoofd? plz help Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 in het scherm waar je de ondertitel laadt, moet je de FPS van de ondertitel op iets van 25 zetten, normaal staat ie op 0, dus doet ie niks. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Nickson Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 Kijk daar heb ik wat aan. thnx a lot man :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 18, 2006 Delen Geplaatst Februari 18, 2006 np, doet ie het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Nickson Geplaatst Februari 20, 2006 Delen Geplaatst Februari 20, 2006 ow w8 ff, RAAR nee hij doet t nog nie :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 21, 2006 Delen Geplaatst Februari 21, 2006 heb je het vinkje aangevinkt voordat je de ondertiteling kon laden en stond ie daarna ook nog aangevinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie