fiero Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 15, 2009 Hallo allemaal heb me geregistreerd hier,en zal me even netjes voorstellen. Ik ben hier bekend onder de naam Fiero. Mijn lftd is 49 en ben vrachtwagen chauffeur van beroep. En idd gek op spelletjes spelen. Ivm de vele wacht uren op mij werk,heb ik besloten om de psp van mijn zoon over te nemen. Nu heb ik op marktplaats een advertentie gezien,en die kan de psp domngraden?? en dan schijn ik dus idd zelf spellen te kunnen downloaden. Zoals jullie mischien nu al kunnen bepalen ik heb hier de ballen verstand van en hoop hier de nodige info te vinden zodat ik idd zelf de spelletjes kan downloaden en spelen op mijn psp. Mvg Fiero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Jeroen Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 15, 2009 Welkom op Duken.nl, en je kan inderdaad je psp om laten bouwen en er spelletjes voor downloaden. Maak maar even een topic aan, dan helpen we je graag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie