filkill Geplaatst Mei 14, 2009 Bijdragen: 275 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 14, 2009 Als ik iets te lang op mijn klem bord laat staan dan krijg ik dit als ik plakken doe. error del tooltip: statusbar-container.Day1 TypeError: document.getElementById(this.getID() + ".Tooltip") is null Hopelijk kan iemand mij helpen want dit is heel irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 275
Erwin. Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 15, 2009 ik kwam op een forum tegen dat waarschijnlijk je java verouderd is. Zou dus mischien moeten helpen om die te updaten. Hier de complete post: Je Java software is verouderd. Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem. Doe eerst deze stappen om Java te de-installeren en de nieuwere versie te installeren: Download Java Runtime Environment (JRE) 6.0. Scroll omlaag naar : "The J2SE Runtime Environment (JRE) allows end-users to run Java applications". Klik op de "Download" knop aan de rechterkant. Vink aan: "Accept License Agreement". De pagina zal herladen. Klik op de link om Windows Offline Installation te downloaden met Meerdere-talen, en bewaar het naar je Bureaublad. Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser! Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst. Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam. Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop. Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn. Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc. Dubbelklik vervolgens op jre-6-windows-i586.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren. * Open hijackthis en vink volgende regel aan: O20 - AppInit_DLLs: pushow53.dll * Sluit dan alle vensters behalve hijackthis en klik op 'fix checked' * Download en unzip Killbox naar je bureaublad. Klik op killbox.exe. Selecteer de optie "Delete on reboot". In het veld "Full Path of File to Delete" kopieer en plak je het volgende: C:\WINDOWS\System32\pushow53.dll Klik op de knop: single file (!Belangrijk!) Daarna, Klik op de rode cirkel met het wit kruisje erin. Killbox zal zeggen dat deze file zal verwijderd worden on reboot.. vraagt om nu te rebooten. Klik YES. Je pc moet nu rebooten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
filkill Geplaatst Mei 15, 2009 Bijdragen: 275 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2018 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Mei 15, 2009 Bedankt voor het antwoord, maar heb je toevallig ook een download link van die java. Ik kan er namelijk geen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 275
Erwin. Geplaatst Mei 16, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 16, 2009 http://www.java.com/nl/download/ groetjes Impy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie