djdiontje Geplaatst Mei 14, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/09 Status: Offline Actief: Mei 24, 2012 Delen Geplaatst Mei 14, 2009 Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
martijn1 Geplaatst Mei 14, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 14, 2009 Ok ik snap dat je geholpen wilt worden, maar maakt het ons niet wat makkelijker als je vertelt wat je wilt weten. Nou ja, We beginnen met te vragen: Heb je een no cd/dvd crack gekopier en geplakt in de exe. file? Zoja nou dan zijn we eigenlijk al klaar met de no cd crack en downloaden dus eigenlijk, moet je nu de setup(exe.file)dubbelklik nu gaat hij instaleren. En als het nog een rar. of een .r bestand is dan met je het uitpakken met winrar: http://www.duken.nl/content/view/68/24/ Als dit niet is wat je wou weten meld dit hier even, zo ja meld dan wat je wel wilt weten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
djdiontje Geplaatst Mei 14, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/09 Status: Offline Actief: Mei 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 14, 2009 nee ik heb nog geen crack waar kan je die dan vinden? Post Merge: mei 14, 2009, 06:09:19 pm Laat ik het zo zeggen: ik heb alleen de torrent gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie